19. travnja 2024.

Zdrave biljke kao inspiracija

Prirodni lijek | Narodni lijekovi | Zdravlje iz prirode | Liječenje prirodom | Prirodni lijekovi

Limun dijeta – iskustvo –

Na limun dijetu sam se odlučila iz dva razloga, prvo jer sam osjećala dosta proljetnog umora, ova dijeta bi trebala vratiti energiju, te kako bi usput i nešto izgubila na težini. Općenito mislim da se zdravo hranim, ali ponekad ne mogu odoljeti nekim delicijama i slasticama, pa se pomalo i nakupljaju kilogrami. Nekoliko puta godišnje sam ranije išla na Mjesečevu dijetu, ali mi je u zadnje vrijeme ipak teško baš ništa ne pojesti, pa sam pomislila kako bi limun dijeta bila dobra zamjena.

Prije doručka

Limunada napravljena tako da se iscijedi pola limuna i pomiješa sa čašom vode.

Limunadu sam pripremila tako da sam ručno iscijedila pola većeg limuna i dodala vodu. U receptu se spominje i cimet, ali nisam bila sigurna kako se dodaje pa sam ga preskočila.

Crna kava

Crna kava nije na popisu namirnica u dijetnom planu za limun dijetu, ali mi je dan nezamisliva bez kave, pa sam popila dvije crne kave. Naravno nisam dodala šećer, ni mlijeko.

Doručak

Doručak sam preskočila. U osnovnoj limun dijeti preporučuje se voće za doručak, nisam ga imala pri ruci na poslu pa sam doručak potpuno preskočila.

Međuobrok – oko 12h –

Čaša vode s limunom i nakon deset minuta banana.

Ručak – oko 16 h –

Ručak sam sebi pripremila tako da sam skuhala mahune iz konzerve, dodala malo nasjeckanog bijelog luka, začinila s maslinovim uljem i pola iscijeđenog limuna.

Crna kava

Drugu šalicu crne kave sam popila poslije ručka.

Međuobrok – oko 18 –

Čaša limunade i šaka grožđica

Večera – oko 20 h –

Kuhano povrće na pari (carsko povrće, carska mješavina) i jedan avokado. Umjesto na pari, ovo povrće se može pripremiti i tako da se kuha u ključanoj vodi.

Kakvo je moje iskustvo s limun dijetom

Moje iskustvo je pozitivno, posebno jer mi se nije činilo kao dijeta, te sam imala dojam da se kroz cijeli dan dosta pojede. Limun dijetu je daleko lakše provoditi u odnosu na mjesečevu dijetu. Čak sam pomislili izbaciti i večeru, jer mi se činilo da je nemoguće išta smršaviti u jednodnevnoj dijeti u kojoj se toliko jede.

Moje odstupanje od standardne limun dijete je bilo u tome što sam popila dvije šalice crne kave, bez šećera i bez mlijeka, te u tome što sam preskočila doručak. Također, primijetila sam da mi je uobičajeno, pa tako dok sam provodila i limun dijetu većina obroka koncentrirana u popodnevnim satima, dok bi vjerojatno limun dijeta imala bolji učinak da sam ono što sam pojela rasporedila tijekom dana, te da sam imala raniji ručak, ali radi posla mi to nije bilo izvedivo. Dijetu nisam provodila neradni dan, nego petak, budući da mi je neradnim danima još teže provoditi bilo kakvu dijetu kada sam doma cijeli dan i usredotočena na kuhanje obiteljskih obroka.

Zanimljivo je da cijeli dan nisam osjetila glad, a ni neku čežnju za hranom. Ovu dijetu uopće nije bilo teško provoditi. Imala sam dovoljno energije, čak bih rekla i više nego kada jedem uobičajeno.

Kada sam krenula na limun dijetu ujutro sam se prije jele i limunade vagala i imala sam 65,9 kg. Sutradan ujutro, nakon što sam odradila limun dijetu kako sam iznad napisala, vagala sam se u isto vrijeme, prije kave. Imala sam 64,9. Što znači da sam izgubila kroz ovu dijetu jedan kilogram. Dan kad sam provodila dijetu imala sam uobičajene aktivnosti, a sebe bi nazvala umjereno aktivnom osobom.

Prema mome iskustvu kroz jedan dan limun dijete može se smršaviti 1 kilogram.

Moram priznati da me mršavljenje iznenadilo, jer nisam očekivala. Budući da je ova dijeta više usredotočena na energiju i detoksikaciju. Kod limun dijete se navodi kako je očekivani gubitak kilograma 0,6 do 1 kg, iznenadilo me da sam izgubila maksimalno koliko se može očekivati.

Iskustvo s limun dijetom me ugodno iznenadilo, te je svakako dijete koju ću provesti još nekoliko puta, možda već sljedeći tjedan.